Epocile din istoria automobilismului
1890
|
1900
|
1910
|
1920
|
1930
|
1940
|
1950
|
1960
|
1970
|
1980
|
1990
|
2000
| ||||||
Veterana
|
Edwuardiana
|
Retro
|
Antebelica
|
Postbelica
|
Moderna
| ||||||||||||
Antica
| |||||||||||||||||
Clasica
| |||||||||||||||||
Aceasta este ,,Veteran Era" ,care se incheie in 1904.
A urmat ,, Era Edwuardiana" pana la Primul Razboi Mondial, cu o multime de inventii , cu sofisticata , la acea vreme, linie de asamblare a lui Ford, cu Model T si primele Buggati intre care cel mai notabil era Type 13. Apoi , dupa razboi, ,,Vintage Era" , pana la crahul din 1929. Era epoca lui Austin 7 , unul dintre cele mai copiate modele din istorie , exemplar care a fost practic initiatorul industriei britanice , dar a servit ca model pentru multe marci , de la BMW la Nissan .
Ford model T
Buggaty Type 13
Austin 7
Sau a lui Buggaty Type 35,probabil masina care a avut cel mai mare succes in curse , cu peste 1000 de victorii in 5 ani.
Buggaty Type 35
Plus Ford A , cel mai bine vandut automobil al epocii(peste 4 milioane de produse in 4 ani), dar si Cadillac V-16 sau Buggati Royale , legende ale luxului.
Ford A
Cadilac v-16
Buggaty Royale
Cei care nu fusesera afectati de criza conduceau Buggaty Type 57 , Citroen lansa tractiunea pe fata pe masinile de serie (Traction Avant) , MG facea o masina sport ieftina T Series . Germania avea o industrie dezvoltata , dar isi dorea si altceva : masina populara , pe care sa si-o permita oricine. Volwagen. O idee care avea sa fie pusa in aplicare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu