Volkswagen si epocile din istoria automobilului

Epocile din istoria automobilismului


1890
1900
1910
1920
1930
1940
1950
1960
1970
1980
1990
2000
Veterana
Edwuardiana
Retro
Antebelica
     
       Postbelica


            Moderna

                            Antica

                                                               Clasica




         Aceasta este ,,Veteran Era" ,care se incheie in 1904.
        A urmat ,, Era Edwuardiana" pana la Primul Razboi Mondial, cu o multime de inventii , cu sofisticata , la acea vreme, linie de asamblare a lui Ford, cu Model T si primele Buggati intre care cel mai notabil era Type 13. Apoi , dupa razboi, ,,Vintage Era" , pana la crahul din 1929. Era epoca lui Austin 7 , unul dintre cele mai copiate modele din istorie , exemplar care a fost practic initiatorul industriei britanice , dar a servit ca model pentru multe marci , de la BMW la Nissan .


Ford model T



Buggaty Type 13


Austin 7






      Sau a lui Buggaty Type 35,probabil masina care a avut cel mai mare succes in curse , cu peste 1000 de victorii in 5 ani.


Buggaty Type 35



       Plus Ford A , cel mai bine vandut automobil al epocii(peste 4 milioane de produse in 4 ani), dar si Cadillac V-16 sau Buggati Royale , legende ale luxului.


Ford A


Cadilac v-16


Buggaty Royale





        Cei care nu fusesera afectati de criza conduceau Buggaty Type 57 , Citroen lansa tractiunea pe fata pe masinile de serie (Traction Avant) , MG facea o masina sport ieftina T Series . Germania avea o industrie dezvoltata , dar isi dorea si altceva : masina populara , pe care sa si-o permita oricine. Volwagen. O idee care avea sa fie pusa in aplicare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu